- create flipbook animations online!
Login
spanking
GIF
Report
by: toby
23.08.2016
93 comments
11.03.2017 15:50
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
omg that is so funny and good drawing.
08.04.2018 15:23
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
:D
27.05.2018 00:02
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
i know how you feel it hurts white kids
07.12.2018 23:25
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
I only got spanked once since i was a good childs but it hurt ToT
07.12.2018 23:25
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
I only got spanked once since i was a good childs but it hurt ToT
14.12.2018 15:57
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
haaaaaaaaa!?β™₯β™₯
15.12.2018 11:58
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
White kids aren't the only ones who get spankings
16.12.2018 22:11
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
right
03.05.2019 03:30
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
bad boi
01.10.2019 12:25
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
one time my dad gave me a black eye, it wasnt fun.
21.10.2019 05:09
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
This is spider-man when he can't get a job right! XD
06.11.2020 07:21
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Uh he butt naked- 😳
14.11.2020 15:54
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
That’s hilarious πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ€£πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜…
13.02.2021 04:57
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
@unerswapsans YOUR SO RIGHT HAHAHAHAHAHAHA OMG XD
07.04.2017 17:47
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
oml
25.05.2017 17:17
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
OMC
30.06.2017 08:29
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
omp XD it means oh my poop XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
24.02.2018 07:24
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
.
19.08.2018 06:01
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
...
30.11.2019 02:51
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
. . .
07.04.2020 05:21
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
.
28.04.2020 03:20
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
wHy dOtS
03.05.2020 02:49
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
r/youngpeopleflipanim
08.10.2020 23:38
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
yup lol
08.10.2020 23:39
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
wai- omddgdhmidi ya know wut that stands for? oh my diggity dang gosh darnit help me i'm dead inside : )
24.07.2017 17:56
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
i am dying of laughter XD
12.08.2017 17:40
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
meh too, that is an old-me version.. :(
28.03.2019 16:37
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
me too and its also the old version of meh to like when i live in saint-louise
09.09.2017 14:03
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
XDDDDDDDD Send help please XDDDD
21.09.2017 20:18
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
kinky
29.06.2018 18:25
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
XD Ikr lol
22.09.2017 21:08
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
??
26.09.2017 23:27
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Dats me right there when i'm bad
24.02.2018 23:41
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
me too
10.03.2018 19:49
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
....
29.10.2017 02:20
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
omg thats sad
29.10.2017 05:15
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
.
15.12.2018 12:01
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
I mean like I geuss
30.10.2017 12:46
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
y tho
13.11.2017 07:28
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Laughter right then and there!!!!
30.11.2019 02:52
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
What..
19.01.2018 22:31
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
ouch.
30.11.2019 02:53
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Ikr.
23.02.2018 02:37
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Me everyday bro .-. OOF
10.03.2018 19:49
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
lol, same.
10.03.2018 19:49
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
lol, same.
18.03.2018 23:59
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
lol
30.04.2018 14:54
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
did
30.04.2018 14:54
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Ded*
16.05.2018 21:01
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
rip
21.06.2018 09:57
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
hahahahaha aygo
19.08.2018 06:01
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
OMG my parents were to hit me like that ide ***** slap them to ****ing hell
15.12.2018 11:58
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Are you sure?
28.02.2021 17:02
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
WHAT THE ****
19.09.2018 16:41
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
You should remove this this isn't funny people actually go through this problem from abusive parents.
17.10.2018 20:53
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
do u really think the would see that this was 2 years ago so uhh yesh
15.12.2018 11:59
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
This isn't abusive ya dingus
04.01.2020 17:54
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Sometimes it gets out of hand...
12.09.2020 17:57
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
yeah this isn't funny
17.10.2018 20:53
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
yes daddi
04.12.2018 00:17
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
spink spank sponk that's child abuse
15.12.2018 11:59
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Nah
15.12.2018 12:00
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Asian parents when kids do something bad in a nutshell
15.12.2018 12:00
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Sometimes white parents too
02.01.2019 17:46
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
many memories
06.02.2019 01:48
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
I had some I cried.
31.03.2019 12:32
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
That's my dad and me :(
15.04.2019 15:26
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
XD so funny
12.05.2019 22:47
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
i got spanked with water on mah butt oh dang i was dying
08.06.2019 19:09
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
you're a good artist!
16.06.2019 15:50
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
I like your art style
24.06.2019 10:22
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
i love it! its so funny and creative.
02.11.2019 22:12
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
I love this so much
30.11.2019 17:07
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
LMaO
19.12.2019 00:17
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
when your dad finds you on pornhub haha
23.12.2019 19:40
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
hbnertgyhn
23.12.2019 19:39
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
bruh
14.03.2020 04:19
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
thats gay.. ;-; not against it AT ALL i just am a lil dirty minded
21.04.2020 02:21
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
kinky
08.05.2020 16:46
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
i had anger issues as a 10 year old.. every time my parents tried to spank me i would grab their hand so they couldnt and i would look at them and be like: WTH?! lol
21.05.2020 02:18
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
you funny
21.05.2020 02:17
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
lol laugh out loud
21.05.2020 04:26
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
me and b
21.05.2020 04:32
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
im the one being spanked ofc
29.06.2020 12:31
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Bad boy >:(
13.07.2020 20:56
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
oh yeeeeeah
03.09.2020 21:14
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Wow. All I can say is wow.
22.10.2020 22:09
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
t
26.10.2020 01:22
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
um i this makes me feel uncomfortable
16.12.2020 15:52
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
tf
28.02.2021 17:01
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
IF SOMEONE SAY WHITE KIDS AGAIN CAUSE TO SOME PEOPLE THATS RACISM(wich I don't know if it is)
10.03.2021 13:28
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
Leave the poor boy!
23.03.2021 16:53
Link
Report
Is this comment inappropriate? Report it?
Yes
No
Thank you!
XD poor little dude
Login or register to post new comments.