- create flipbook animations online!
RegisterLogin
User KaylaBlue
KaylaBlue
Follow | 76
2
627
Registered: 27.11.2017
Latest comments
19.01.2018 05:41
this is getting long, but I’ll post art there but I’m not going to comment as much, if you were to comment I might not even reply. But that’s just because I’m me, and I’m really weird xD alsoooo if for some reason you do wanna see my art today just search SB and it should pop up.. uhh.. I guess that’s it.. I just really hope me coming back doesn’t turn out badly.. but whateverrr uh.. now I don’t even wanna post this (writing this before hand) buttttt I’ll still do it.. because yeahhh
12.01.2018 05:10
So... that’s not alll.. but like.. no ones going to read this xD they might read the first few lines but like that’s it xD (mostly because immm a bitchhhh buttt whateveerrrrr.. my so called “friend” even called me a bitch.. she wasn’t like kidding either she meant it.. and there was a longgg awkward pause and she just stared at me..) but yeah.. uh.. bye.. I’ll miss you all... but I honestly just don’t even deserve to be here :/ I deserve to rot alone with my shitty brain So I’m just going to go through my animations and save my favorites then I’ll be gone.. and I’m not going to check this tomorrow because I know not really anyone’s going to.. care? Idk xD I feel bad for saying that.. but.. yeah.. bye...
12.01.2018 04:43
Sorry.. I kinda took what you said into my own words xD And I didn’t want to do something everyone else would do :/
12.01.2018 03:57
I know xD There’s a lot of things wrong with this drawing
12.01.2018 02:36
Thank you! ^-^
Animations (204)
Page: 1
5
6
In comments -_-
2 days ago
5
11
For kat-marwa’s contest
1 week ago
7
2
7
It saved the drawing so here
1 week ago
1
4
6
For DragonHooked’s challeng
1 week ago
4
7
2
For a contest
1 week ago
1
4
3
For leotheloser’s contestttt
1 week ago
4
6
6
Untitled
1 week ago
21
7
17
Song thingyyy
1 week ago
1
4
1
I like this one better
1 week ago
4
2
A testtttt
1 week ago
3
4
When the sketch looked better
1 week ago
3
4
4
Something I’ll never finish
1 week ago
4
4
IT DELETED THE DRAWING AGAIN
1 week ago
8
8
Uh.. in comments V
1 week ago
3
9
You don’t haveee tooo But pl
1 week ago
1
4
12
I guess venting :/
1 week ago
1
3
1
Idk xD
1 week ago
3
11
9
For Ren-Jin’s contest
1 week ago
4
11
Important I guess
1 week ago
3
1
For pixlrEDN’s contest
1 week ago
4
1
Last request
1 week ago
8
1
2
More requests
1 week ago
6
4
2
More requests
1 week ago
6
3
7
First two requests
1 week ago
1
1
15
Any requests?
1 week ago
1
2
1
For sunsetowo
1 week ago
4
7
Tried to draw myself
1 week ago
1
4
Reallyyyquick drawing (13 min)
2 weeks ago
2
1
practice
2 weeks ago
1
5
9
I tried :/
2 weeks ago
1
5
6
For ShinyTheRandoms Contest
2 weeks ago
1
6
3
Untitled
2 weeks ago
Page: 1